On tour met 'n leenauto: Kia Rio

6 juli 2015 - Oraison, Frankrijk

Vanmorgen de wekker gezet om op tijd bij de garage te zijn en onze auto voor reparatie weg te brengen. Het zou enkele dagen gaan duren dus hebben we gedurende deze dagen 'n leenauto. 'n KIA Rio, met airco gelukkig. Het schakelen is effe wennen maar hij rijdt geweldig lekker.  Na 'n aantal dagen 'verplicht' bij zwembad vertoeven kunnen we nu weer gezellig 'n marktje bezoeken en hebben we 'n toertje gemaakt door de lavendelvelden. Geweldig. Wat is het toch 'n mooi gezicht. Temperatuur voor afgelopen dagen, vandaag en komende dagen: 37 gr.

1. Gerard en Jet:
    6 juli 2015
    Gelukkig is het hier ook wat aangenamer. Ik hoop dat het allemaal goed komt met de auto. Misschien lavendel water ? Gr Gerard en Jet
  2. Gerda:
    7 juli 2015
    Vervelend van de auto, maar bij het zien van de lavendel velden maakt alles weer goed.dus geniet ervan , en met de auto komt het wel weer goed.Gr Ad en Gerda.
  3. Ria:
    7 juli 2015
    Gelukkig heb je weer een goeie auto, dat zwembad is ook niet verkeerd natuurlijk. maar je ben weer wat mobieler. Het weer is hier zeer aangenaam 27 graden ongeveer.
    groetjes Ria en Wim
  4. Teun Ina:
    7 juli 2015
    Geniet nog maar lekker en als jullie terug komen trekken we die fles wijn open hoor