Elk nadeel heeft 'n voordeel

2 juli 2015 - Oraison, Frankrijk

Sinds 27 juni staan wij op Camping Les Oliviers in Oraison in de Provence.

Gelukkig zijn we hier goed aangekomen. Het vervelende was n.l. dat we de dag voor vertrek vanaf de vorige camping  in Uzés de auto 'n geluid maakte wat niet hoorde. Rob had 'n vermoeden wat het zou kunnen zijn. Als we bij de volgende camping zijn zouden we kijken of er 'n KIA garage in de buurt is. Was het nu maar 'n dag eerder gebeurd toen waren we n.l. in 'n KIA garage om 'n lamp te laten vervangen. We durfden het risico niet te nemen en hebben besloten om de auto hier in Frankrijk te laten repareren en niet te wachten tot we echt stil staan. Maandag 6 juli gaat de auto naar 'n garage 25 km verderop, krijgen 'n huurauto mee, want de reparatie zal toch enkele dagen gaan duren. Gelukkig staan we hier nu nog 2 weken........................

Dus de komende dagen is het even niet anders en gaan we heerlijk wandelen naar het dorp Oraison, liggen we wat vaker in het zwembad (36 gr.) en zoeken we de schaduw op met 'n boek. Iedere dag vers brood, genoeg eten op voorraad en op de camping restaurantje met kleine kaart.

Wordt vervolgd........

1. Monica en jacques:
    3 juli 2015
    Fijn dat Rob nog even heeft gebeld,warm he gelukkig een zwembad erbij Theo is hier een paar dagen want ze moeten beide een weekend werken. Liefs en een knuffel uit het iets aan zee koeler den haag.
  2. Teun Ina:
    3 juli 2015
    Jammer dat de auto kuren heeft, hoop dat het mee valt. Hier ook snik heet en weg gaan zo de VV Plassen op. Jullie kunnen nu even rustig aan doen en het Kia trekpaard even laten rusten. Geniet nog lekker en we wachten op het volgende bericht.
  3. Ria:
    3 juli 2015
    wat een pech, Wij zijn vanmorgen om half 10 vertrokken, en waren met een paar tussenstops en lange files, vanwege ongelukken om 4 uur in Halluin.
    Maar met ons gaat het goed erg heet, veel drinken (water)