En we zijn weer op pad met onze chateau.......

21 juni 2015 - Uzès, Frankrijk

Afgelopen donderdag 18 juni onze caravan opgehaald bij Erica in Zeist. Er moesten wat kleine reparaties uitgevoerd worden die door de jongens van Erica dan ook perfect en naar wens uitgevoerd zijn. Om 10.15 vertrokken we. Het was heerlijk weer om te rijden. De bedoeling was tot ongeveer Nancy te rijden en daar 'n camping te zoeken. Na ongeveer 500 km vonden we het welletjes en hebben we 'n camping gezocht en gevonden in Liverdun (dichtbij Nancy) Leuke plaats langs de Moezel. Prima camping i.c.m. bezoek aan Toul. De volgende dag ook weer rond 10.15 vertrokken en na 'n prima rit met heerlijk weer besluiten we rond 15.00 nog even wat boodschappen te halen. Was echt maar even maar toch startte de auto niet meer. Weer 'n lege accu.........eh weer de koelkast van de caravan. (Marcel had nog zo gezegd laat die koelkast maar uit......) We dachten dat half uurtje zal toch wel lukken, maar nee...... dus startkabels te voorschijn gehaald en op zoek naar 'n Fransman die ons misschien kon helpen: geen probleem. Nu naar de volgende camping: Anse vlakbij Lyon. Prima camping i.c.m. bezoek aan Lyon. Vandaag was het 'n ritje van 395 km. Zaterdag 20-06 laatste stuk naar Uzes. Ritje van 290 km.

Hier blijven we 'n week staan: Camping Mas de Rey in Arpaillargues, paar km van Uzes - Gard, Zuid-Frankrijk. Mooi camping met zwembad, Ned./Frans. Leuke plek voor de komende week. Het schijnt 'n warme week te worden met temperaturen van 30 gr. of hoger. Nu de voortent ook opgezet met het nieuwe stalen frame. De vorige (alu) was door de hevige wind aan de kust van Normandië krom getrokken.

Morgen staat Pont du Gard op het programma. Rob z'n wens om te bekijken. Die wens gaan we morgen waar maken: hij is tenslotte jarig.

Wordt vervolgd.......

1. Teun Ina:
    21 juni 2015
    Weer aardig wat kilometers er op zitten, o ja, die van steen en die ezel weet toch wel nu lekker een weekje rust.
  2. Ellen Peppelenbos:
    21 juni 2015
    Jullie hebben dus heerlijk weer. En morgen naar Pont du Gard, fantastisch! Wij zijn daar een keer geweest en Storm was mee, die heeft toen daar in die rivier gezwommen. Prachtige plek om je verjaardag te vieren, Rob! Alvast gefeliciteerd, groetjes en veel plezier van Ton en Ellen
  3. Ria:
    22 juni 2015
    Jeetje, maar je zit daar beter dan hier, fijne dag morgen, ik neem er een portje op. Groetjes ook van Kees, heeft gebeld.
    Veel plezier, Wim en Ria
  4. Mieke:
    Hieperdepiep HOERA!!!

Ga nog heel veel jaren door met genieten en plezier beleven.
    Wij volgen jullie belevenissen met plezier op de voet.

Fijne verjaardag
    Cees & Mieke
  5. Gerda:
    22 juni 2015
    Heerlijk om in Frankrijk te zitten, en zeker om daar je verjaardag te vieren.
    Nogmaals Gefeliciteerd Rob en geniet van jou speciale plek.heel veel plezier. van Ad en Gerda
  6. Marleen:
    HEY JARIGE

Het is vast en zeker genieten daar in Frankrijk! Wij proosten in ons kikkerlandje op je 66e verjaardag. Van harte gefeliciteerd en groetjes aan Mieke.

Xxx

Marleen
  7. Monica en jacques:
    22 juni 2015
    Van harte grote broer wij zeggen proost dikke knuffel van ons
  8. Teun Ina:
    22 juni 2015
    Hallo Rob en Mieke . Rob van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een mooie dag van.