Van lichte bries tot storm

5 mei 2015 - Sainte-Mère-Église, Frankrijk

Afgelopen nacht is de lichte bries 'n bijna storm geworden. De caravan stond te schudden. de luifel stond behoorlijk te klapperen, de stokken trokken krom. Wat te doen: zullen we de zijwanden er af halen? Oké, goed plan. Half uurtje later: zullen we luifel weg halen? Oké, goed plan. Half uurtje later : alles weggehaald en zijn we toch nog lekker even weggegaan. Toertje langs de kust gemaakt en museum bezocht. Mooie rit, maar heel veel wind. Toen we terug kwamen hebben we de caravan andersom gezet zodat we minder last van de storm hadden. Na het eten zijn Irma en de kids nog met 'n vlieger naar het strand gegaan. Helaas gaat de wind liggen. Dan gaan de kids toch nog maar even het zwembad in. Rob en Marcel gaan naar de waterstand kijken. De storm wakkert weer aan en de verwachting is dat het tot donderdag duurt.

Wordt vervolgd.

1. Teun Ina:
    6 mei 2015
    Jammer van de wind als het maar droog is. Hier ook veel wind en afwisselend droog en regen. Gelukkig bij jullie niets stuk gewaaid.Lijkt me een mooie omgeving met veel te zien, staat op ons lijstje.
    Genieten maar.
  2. Mieke:
    6 mei 2015
    Is mooie omgeving, veel te zien. Wij hebben wel het idee dat het hier altijd waait. Logisch, aan de kust. Als je hier wilt verblijven is 'n mobile home huren op deze camping 'n goede optie. Mobile homes met overdekte en afgesloten veranda's. Dus prima vertoeven. Vissen, strandwandeling, schelpen zoeken, op garnaaltjes vissen. En heel veel musea.
  3. Gerda:
    6 mei 2015
    Storm en regen, jullie kunnen er wel tegen,maar hoppelijk veranderd het weer snel, het is een prachtige omgeving en heel veel te zien
    jullie vermaken je wel.Groetjes uit een winderig Maarssen.
  4. Anja Tolhoek:
    6 mei 2015
    Ook wij waren afgelopen dagen met de caravan in Normandië. Wakker geworden van de storm dinsdagmorgen en de terugreis maar even uitgesteld. Gisteren namiddag zonder problemen via Rouen, Amiens naar huis gereden.
    Veel plezier nog!