Camping Parc-des-Cygnes

26 april 2015 - Amiens, Frankrijk

Vanmorgen 10.30 vertrokken vanuit Woudenberg. Marcel en Willemijn waren lekker op tijd en na 'n bak koffie en nog lekker stuk appeltaart zijn we lekker op tijd vertrokken. Onderweg broodje gegeten, wel in de caravan vanwege de vele regen.

Na ongeveer 400 km kwamen we aan in Amiens waar we zouden overnachten op Camping Parc-des-Cygnes. Morgen nog ongeveer 400 km.

1. Ton en Ellen:
    27 april 2015
    Hallo Rob, Mieke en Willemijn, goede reis en heel veel plezier in Normandië! Hopelijk niet al te veel regen. Maar altijd weer genieten van het franse leven met een stokbroodje en heerlijke marmelade! Liefs Ellen
  2. Teun Ina:
    27 april 2015
    Hoi allemaal. Schiet lekker op zo, genieten maar. Wij zojn nog in Denemarken, vis vakantie meg Ben. Weer is niet slecht, vangst wel. Wachten met spanning op jullie volgend reisverslag. Doe voorzichtig en groetjes uit Denemarken
  3. Teun Ina:
  4. Gerda:
    28 april 2015
    Hoi allemaal Een goede reis naar het mooie Normandie, hopelijk met mooi weer, geniet van alles, groetjes van ons..