Onze kleindochter wilde graag naar het Zwarte Woud.....................

15 oktober 2016 - Bad Wildbad, Duitsland

15 oktober 2016 - Vertrek vanuit Hank naar de door Willemijn uitgekozen eindbestemming; Het Zwarte Woud. Het weer is zonnig, heerlijk om te rijden. Aangezien we geen 600 km willen rijden op één dag overnachten we op 'n camping in de buurt van Luxemburg: Camping Officiel Arlon. Ideale doorgangscamping, het gehele jaar open en ook nog eens met 'n knus restaurant met gezellige gastheer en gastvrouw. Ook voor meerdere dagen 'n prima locatie. Er is genoeg te zien en te doen, o.a. de grotten van Han. De volgende dag is het mistig maar de voorspellingen zijn voor vandaag goed. We vertrekken rond 11.00 richting onze eindbestemming: Camping Kleinenzhof in Bad Wildbad. Er wordt veel aan de weg gewerkt, dit betekende dat de navigatie de weg kwijt was. Uiteindelijk komen we om 16.00 uur op de camping aan en hebben we gelukkig nog tijd om de voortent en de tent voor Willemijn op te zetten

.004 Kleinenzhof

's-Avonds heerlijk gegeten in het restaurant op de camping. Toppie! Was echt super. Wat we zoal gedaan hebben in die week? Overdag: Zwemmen, Wildpark, Baumwipfelpad, Krippena, Karten, shoppen en zwemmen.020 Wildpark Pforzheim023 Wildpark Pforzheim024 Wildpark Pforzheim029 Wildpark Pforzheim031 Wildpark Pforzheim037 Wildpark Pforzheim044 Wildpark Pforzheim051 Boomtoppenpad052 Boomtoppenpad053 Boomtoppenpad055 Boomtoppenpad073 Boomtoppenpad070 Boomtoppenpad068 Boomtoppenpad075 Boomtoppenpad131 Nog méér aktie!134 Nog méér aktie!143 Nog méér aktie!151 Laatste rondjes080 onze  'wijntjes' leeg! 's-Avonds: Zwemmen, Pingpongen, tafelvoetbal, puzzelen, Yatzee en zwemmen. De terugreis was veel rijden, zonder overnachting. Maar ook dat verliep vlot en waren we om 16.30 thuis. Douchen, omkleden, en spullen van Willemijn overgeladen in de auto. Daarna heerlijk gegeten in het restaurant bij ons op het park.  Diezelfde avond Willemijn nog wel naar huis gebracht, er was thuis ook nog 'n feestje (papa's verjaardag)