Daar gaan we weer! Maar nu naar het zuiden. Op zoek naar de zon!

13 mei 2016 - Hank, Nederland

De planning was 9.00 te vertrekken richting 1e camping in Troyes, Het werd 9.45.......maar dat maakt toch niet uit als je voor 7 weken naar het zuiden gaat. Vandaag rijden we ongeveer 500 km. prachtig weer, maar bij aankomst op de camping heel veel regen! Camping Municipal de Troyes is goede overnachtingscamping, maar ook leuk voor een paar dagen. Genoeg te doen in de omgeving en diverse 'Outlet' malls.

Na vrijdag de 13e kwam zaterdag de 14e. De dag dat we 's-morgens tot de ontdekking kwamen dat er die nacht, terwijl wij lagen te slapen, ingebroken  was en er diverse kostbare spullen weg waren. 'Gelukkig' hebben we niets gemerkt, anders had het wel eens heel anders af kunnen lopen. Er was die ochtend al veel politie op de camping, want wij waren niet de enigen. Na wat telefoontjes met o.a. de verzekering zijn we aangifte gaan doen op het politieburo in Troyes. Inmiddels hadden we al wel besloten om terug naar huis te gaan. Er viel tenslotte toch het een en ander te regelen